Egoboost rocks!!!!!!!!

Läste precis ut blondinbellas bok, säger bara wow!! Man blir verkligen inspererad till tusen! eller vad tycker ni? kände verkligen igen mig i nästan allt, speciellt det där med högstadiet, ångesten av att känna sig utanför, ensam ful och rädd, och att gymnasiet är en ny start på livet. Känns verkligen skönt att en så framgånsrik och fin tjej, som hon även hon har haft det svårt.

Kan ju passa på att erkänna att det är hon som fick mig att starata denna blogg, skriver man dagbok kan man ju lika bra göra det här och detsutom få respons på det man skriver. känner dock en liten ångest över.. ja typ..jag vill också skriva en egen bok, jag vill ockspå ha ett eget klädmärke..jag vill också..ja allt.. någon som känner igen sig? men det är väl bara att bita i hop och kämpa på! ska återgå till chokladen och pirates of caribbean nu, hejsvejj :)

Kommentarer
Postat av: Anna

jag vill verkligen läsa den !

2010-09-12 @ 11:50:18
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0